pondělí 14. února 2011

výherce kitu!!

Ahoj,

Jiruška
Kindle
Tinisek
Zuzana
Dagi

a
z Facebooku

Veronika Hlívová
Jana Horková Slížová
Eva Vlková

Napište mi na meil, pošlu vám kit Hello Spring!!
bldesign@seznam.cz

7 komentářů:

  1. mám ohromnou radost... moc moc za kit děkuji, je opravdu překrásný... už se těším až z něj budu tvořit...

    OdpovědětVymazat
  2. Výhra mě moc potěšila. Děkuji za nádherný jarní kit. Už se nemůžu dočkat, až si udělám velikonoční pohledy pro rodinu a přátelé. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  3. Díky moc za výhru, mám obr radost !

    OdpovědětVymazat
  4. moc děkuji za kit, mám obrovskou radost :-)

    OdpovědětVymazat
  5. moc děkuju! udělaly jste mi obrovskou radost, kit vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  6. jůůůů, to je překvapení, mockrát vám oběma děkuji za výhru a za vaše nádherné tvoření, určitě to s tímto teplem nabitým kitem půjde jedna báseň, ještě jednou děkuji.

    OdpovědětVymazat
  7. moooc děkuji za kit, udělalo mi to velkou radost ;), kit je úžasný ;) děkuji ;)

    OdpovědětVymazat